Waarom we een methode hebben gecreëerd?

Een ieder die dagelijks betrokken is bij verpakken en verpakkingen, weet dat het verpakkingsvak wordt onderschat. Vaak horen we, wanneer we aan projecten werken met en voor onze klanten, dat zij niet alleen de problematiek maar ook de mogelijkheden volledig onderschat hebben.

Het optimaliseren van verpakkingsprocessen en verpakkings-concepten is complexer dan veel mensen denken. Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend. Vanuit veel verschillende afdelingen binnen een bedrijf worden verpakkingsontwikkelingsprojecten in gang gezet. Mensen van deze verschillende afdelingen spreken hun eigen taal wat veel onbegrip veroorzaakt en hebben allen hun eigen voorkeuren. Daarnaast is –naar onze mening- een verpakking pas goed wanneer deze optimaal functioneert in de totale keten (supply chain).

Om onze klanten goed te kunnen helpen bij deze complexe vraagstukken, is een gestructureerde aanpak noodzakelijk. Daarom hebben we de Packaging(RE)View methode ontwikkeld. Het helpt ons uit te vinden waar de mogelijkheden voor verbeteringen en kostenbesparingen liggen. De resultaten van de Packaging(RE)View worden overzichtelijk weergegeven in een diagram, zodat het eenvoudig te begrijpen is. Van hieruit zijn we in staat –gezamenlijk met de klant- een heldere verbeterplannen op te stellen.

De stappen van de Packaging(RE)View methode:

1) Vul je naam en enkele persoonlijke gegevens in en je krijgt direct toegang tot de questionnaire
2) Beantwoord alle vragen van de questionnaire zorgvuldig en sluit de vragenlijst af
3) Binnen enkele dagen ontvangt u een samenvatting van de resultaten per email
4) Face-to-face meeting om de resultaten in detail te bespreken (*)

(*) deze stap doen we alleen na gezamenlijk akkoord

» Do the REview

Benefits of a subscription

YourPackagingManager - Ruud

 

  • Quick scan
  • One day a month consulting on location
  • Teleconsulting for free
  • Permanent contact person
  • Conference on packaging issues
  • Reduced tariff
» Find out how

 

“Finding costs savings, it’s the whole package”.